Po novom doručujeme aj v sobotu a v nedeľu. Až k vám domov alebo na ktorúkoľvek predajňu.

Velký slovník marketingových komunikací

Zobraziť katalóg

Velký slovník marketingových komunikací

0
Elektronická kniha
2012, česky, 272 stran
Ihneď k čítaniu ePUB, Kindle, PDF
Dostupné pre elektronické čítačky Dostupné na webe Dostupné na iOS Dostupné na Androide Dostupné na Windows Phone
Cena s DPH €12,46
Kúpiť Nakupujte jedným klikom bez nutnosti opakovane vyberať dopravu a platbu
Pridať do zoznamu
Odporuč a získaj 16 Alzákov
Kód:  EK5432 ISBN: 978-80-247-4354-7
Garantujeme doručenie pod stromček Pridať do zoznamu Vianočné darčeky Pridať do zoznamu Chcem od Ježiška
Helpdesk Vytlačiť
Velký slovník marketingových komunikací €12,46 Ihneď k čítaniu
Kúpiť
Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových komunikací jsou odborníci v jednotlivých oblastech, akademičtí pracovníci a odborníci z praxe.

Ukážky na stiahnutie:

Email (Kindle účet): Ako nastaviť Kindle pre posielanie kníh
Pri ďalšiom nákupe zaslať knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Ako nastaviť PocketBook
Pri ďalšom nákupe zaslať knihu automaticky Ako nastaviť PocketBook

Parametre a špecifikácia

Porovnať
Dostupný formát
ePUB, Kindle (Mobi), PDF pre čítačky
Nahlásiť chybu
Hotovo!
Druh ochrany
Social DRM
Nahlásiť chybu
Hotovo!
Ukážky
ePub, Mobi, PDF pre čítačky
Nahlásiť chybu
Hotovo!
Autor
kolektív a, Olga Jurášková, Pavel Horňák
Nahlásiť chybu
Hotovo!
Jazyk
česky
Nahlásiť chybu
Hotovo!
Počet strán
272 stran
Nahlásiť chybu
Hotovo!
Rok vydania
2012
Nahlásiť chybu
Hotovo!
Žáner
Společenské, humanitní vědy - Ekonomie, ekonomika
Nahlásiť chybu
Hotovo!
Nakladateľ
Grada
Nahlásiť chybu
Hotovo!
Viac parametrov

Online chat

Vážený zákazník, ak máte otázky k službe, môžete ich s nami vyriešiť online. V prípade že chcete chat využiť prihláste sa prosím.
V diskusii zatiaľ nie sú žiadne príspevky.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?
Položiť otázku
Fórum Velký slovník marketingových komunikací

Mohlo by sa vám páčiť

Pomôžte ostatným pri výbere
Napísať recenziu

Odkaz k produktu na stránkach výrobcu: Zadajte odkaz recenzie produktu

Poznámka:

Skúste Alza Premium Moja Alza Prihlásiť Ako nakúpiť
WEB3