Flakón pripomínajúci torzo mužského tela zdôrazňuje maskulinitu a silu, zatiaľ čo samotná vôňa zostáva ikonou mužských parfumov od roku 1995. Jean Paul Gaultier Le Male vám prepožičia všetko, čo potrebujete na to, aby ste zaujali, podobne ako kapitán na palube, silný, neodolateľný a vždy pripravený na akciu.
Úvodné akordy mäty prepožičiavajú kompozícii energickú intenzitu a osviežujúci tón. V srdci sa objavuje aromatická levanduľa zaručujúca hĺbku a sofistikovanosť. Základ toaletnej vody JEAN PAUL GAULTIER Le Male je bohatý a zmyselný vďaka vanilke. Jej finálny dotyk podčiarkuje jemnosť a neodolateľnú sladkosť, čím pridáva vôni zmyselný podtón. Jean Paul Gaultier Le Male je vôňa pre moderného muža zanechávajúceho nezabudnuteľný dojem.
Jean Paul Gaultier vás s vôňou Le Male prenesie do sveta, kde sa tvoria ideálni muži a ženy. Ikonická vôňa je zosobnením trochu rozpolteného, ale neodolateľne charizmatického námorníka v sebe kombinujúceho surovú mužnosť s príťažlivosťou, ktorej ženy len ťažko odolávajú. Je to námorník, nielen silný a sexy, ale aj hravý a očarujúci ako hračka, ktorá uchváti deti svojou jednoduchosťou a pôvabom. Dokonalým náprotivkom tejto vône je dámska parfumovaná voda Jean Paul Gaultier Classique a spoločne tvoria nezabudnuteľnú dvojicu.
Jean Paul Gaultier je ikonická francúzska značka, ktorá sa preslávila svojou nekonvenčnou módou, provokatívnym štýlom a inovatívnymi vôňami. Založená rovnomenným návrhárom v roku 1982, značka od začiatku prekračovala hranice tradičnej módy a stala sa symbolom odvahy a originality. Jean Paul Gaultier sa preslávil svojimi netradičnými módnymi prehliadkami, ktoré často obsahovali neobvyklé materiály, odvážne strihy a miešanie štýlov z rôznych kultúr. Okrem módneho sveta si značka získala slávu aj svojimi parfumami, ktoré sú známe pre svoje unikátne flakóny a výrazné vône. Najslávnejšími vôňami sú Le Male a Classique, ktoré odrážajú hravosť a zmyselnosť typickú pre Gaultierovu tvorbu. Značka Jean Paul Gaultier predstavuje neustále hľadanie krásy v neobvyklom a odvahu byť iný, čo ju robí výnimočnou ako vo svete módy, tak parfumov.
Balenie sa môže líšiť od toho na obrázku z dôvodu možnej aktualizácie výrobcom.
Technické špecifikácie sa môžu zmeniť bez výslovného upozornenia. Obrázky majú iba informatívny charakter.