Zdravím, reklamoval som u vás telefón a začal vykazovať rovnakú chybu. Problém je v tom, že pani ktorá mi reklamáciu dávala mi hovorila: záruka 2 roky a na baterku pol roka (6) mesiacov. Ubehlo 7 mesiacov a zrazu by som mal platiť nejaký manipulačný poplatok? Veď ja neviem či je chyba v baterke alebo v telefóne. Dávam reklamovať celý telefón tak by ste mi to mali zobrať nie? Navyše boli obchody zatvorené tak sa záruka automaticky má predĺžiť nie? To že ste boli otvorený a platili si pokutu mňa nemusí zaujímať. Takže ak dávam reklamovať telefón musím platiť aj keď je v záruke? Veď ak by bola chyba v baterke tak ju nemusíte vymienať, ja nemusím platiť poplatok a vybavené. Ak je chyba inde tak mi na to platí záruka.
LTE
High-speed, 4th generation internet (4G) has finally arrived, bringing a huge increase in mobile transmission speeds. LTE modules are noted on every device that has them.