Alza pre firmy

Reklamácia tovaru značky ACER - monitory

 Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie.

  • Odporúčame tovar reklamovať priamo v autorizovanom servise.

Ako postupovať?

  • Spíšte čo najpodrobnejšie reklamovanú chybu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na spôsobe odovzdania tovaru

Názov servisuTelefónE-mailAdresa
+421 2 3333 1027[email protected]Tuřanka 1314/110
627 00 Brno-Slatina 

TU je možné zadať svoju reklamáciu online.




V prípade poruchy Vášho výrobku Acer vždy najprv telefonicky kontaktujte servisné centrum na nižšie uvedenom čísle. Tu Vás budú operátori spoločnosti Acer informovať o ďalšom postupe.

Do tohto servisu nie je potrebné sa dostaviť osobne. Môžete zavolať na uvedené telefónne číslo a dohodnúť si ďalší postup. Spoločnosť Acer zabezpečí bezplatnú prepravu tovaru od Vás priamo do
servisu a opravený výrobok Vám potom pošlú na rovnakú adresu späť.

Upozornenie - vadné body LCD

Kvalita LCD displejov je určovaná normou ISO 13406-2. Keďže sa každý LCD displej skladá z minimálne 2,35 miliónov subpixelov alebo tranzistorov (15" ), nie je z hľadiska výrobných technológií prakticky možné predchádzať stratám pixelov. Do predaja môžu byť dané LCD s maximálne desiatimi vadnými pixelmi. Norma delí LCD displeje do štyroch tried , vadné pixely potom do troch typov a dvoch frekvenčných kritérií.

Vadné pixely sa môžu vyskytnúť ako žiarivé pixely, čierne pixely alebo strata subpixelov (prípadne blikajúce pixely). Frekvenčné kritériá rozlišujú po prvé počet bielych alebo čiernych pixelov vyskytujúcich sa v konkrétnej oblasti (klastra) a po druhé straty subpixelov alebo blikajúce pixely vyskytujúce sa v klastri.
Štyri triedy určujú maximálny povolený počet chýb u každého typu vadných pixelov. LCD displeje značky ADI, SONY, NEOVO a väčšina ďalších LCD na našom trhu sú zaradené do triedy II. To znamená, ak je počet týchto chybných bodov menej ako desať (2x typ 1, 2x typ 2 a 5x typ 3 = 2 čierne body + 2 biele body + 5 farebných bodov = max 9 chybných), nevzniká zákazníkovi nárok na výmenu alebo reklamáciu LCD displeja. V prípade väčšieho počtu chybných pixelov kontaktujte autorizovaný servis Vášho LCD, prípadne predajcu.


 

Prečo reklamovať v autorizovanom servise?

  • Najrýchlejší možný spôsob vybavenia reklamácie
  • Istota odbornej diagnostiky problému
  • Nadštandardné služby autorizovaného servisu


P-DC1-WEB18
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií