Predplatné Office 365 ProPlus obsahuje známe desktopové aplikácie Outlook, Word, Excel, PowerPoint i menej známy OneNote, Publisher a mnohé ďalšie. Tieto aplikácie sú dostupné vždy v najnovšej verzii a spoločnosť Microsoft stále vydáva drobné vylepšenia. Vďaka tomu budete mať k dispozícii stále aktuálnu a najmodernejšiu verziu, takže vaša firma bude stále využívať najnovšie technológie.
Kľúčové vlastnosti elektronickej licencie Microsoft Office 365 ProPlus
- Predplatné na 1 rok zahŕňa aplikácie Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Access, Skype pre firmy, Exchange Online, SharePoint Online, Yammer.
- Rôzne jazykové verzie.
- Určené pre 1 používateľa a jeho maximálne 5 zariadení.
- Komerčné použitie.
- K dispozícii cloudový diskový priestor OneDrive pre firmy s kapacitou 1 TB.
Microsoft Office 365 ProPlus sa predstavuje
V rámci predplatného je možné využiť inštaláciu ako na počítače so systémom Windows, tak na počítače so systémom Mac OS. Predplatné tiež zahŕňa licenciu pre komerčné využitie na tabletoch a inteligentných telefónoch so systémami Android, iOS a Windows Phone. V rámci predplatného získa každý používateľ OneDrive pre firmy s 1 TB úložného priestoru pre zálohovanie, synchronizáciu a zdieľanie svojich súborov. V prípade potreby je k dispozícii Office Online pre vytváranie, editáciu a prezeranie dokumentov Word, Excel, PowerPoint a OneNote prostredníctvom webového prehliadača z ľubovoľného zariadenia.
Známe aplikácie vždy v najnovšej verzii
Office 365 ponúka plné verzie vašich známych aplikácií, ako sú Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote a Publisher, ktoré nainštalujete na vaše rôzne zariadenia. Objavte svet Office aplikácií a zjednodušte si váš život. Upravujte PDF súbory, tvorte atraktívne dokumenty alebo sledujte firemné výdavky v grafoch. Vďaka Office 365 navyše máte vždy upgrade na novú verziu už v cene, nemusíte tak kupovať novú licenciu na každé nové zariadenie, ak chcete aktuálnu verziu Office.
Outlook: Profesionálna aplikácia na organizáciu práce, najmä e-mailov, schôdzok, kalendára a úloh. Prepojenie na aplikáciu OneNote umožňuje efektívne vytvárať elektronické poznámky a lepšie tak plniť úlohy.
Word: Textový editor, vďaka ktorému rýchlo pripravíte alebo upravíte požadovaný dokument. Režim pre čítanie vám zaistí pohodlné čítanie dokumentu na obrazovke vášho zariadenia. Prepojenie s OneDrive pre firmy umožní jednoduché zálohovanie, verzovanie a zdieľanie dokumentov, vrátane spoločnej práce viac ľudí na jednom dokumente. Kvalitná kontrola pravopisu zaistí, že vaše dokumenty sú bez pravopisných a gramatických chýb.
Excel: Tabuľkový procesor, ktorý umožňuje efektívne vytvárať prehľadové tabuľky, automatizované výpočty a analyzovať dáta. Nové formy podmieneného formátovania a veľký počet grafov umožní rýchlu analýzu dát a ich prezentáciu. Prepojenie s OneDrive pre firmy umožní jednoduché zálohovanie, verzovanie a zdieľanie excelových dokumentov.
PowerPoint: Nástroj pre vytváranie prezentácií novo tiež umožňuje zaznamenávať aktivity v počítači. Môžete tak rýchlo vytvoriť návod pre svojich zamestnancov alebo zákazníkov. V kombinácii s dotykovými obrazovkami a elektronickým perom môžete posunúť svoje prezentácie opäť o úroveň vyššie.
OneNote: Inteligentný poznámkový blok, ktorý je prepojený s aplikáciou Outlook. Môžete si tak ľahko vytvárať poznámky k svojim e-mailom alebo naopak z poznámok alebo šablón vo OneNote urobiť na jedno kliknutie myši e-mailovú správu. Jednotlivé poznámkové bloky môžete mať vďaka automatickej synchronizácii dostupné na všetkých svojich zariadeniach alebo ich zdieľať s vybranými používateľmi.
Publisher: Nástroj pre vytváranie marketingových dokumentov, od vizitiek, letákov, až po hromadnú korešpondenciu, ktorú môžete personalizovať. K dispozícii sú tiež už pripravené šablóny.
Office Online: Vytvárajte a upravujte dokumenty Word, Excel, PowerPoint priamo vo webovom prehliadači. Začnite používať elektronický poznámkový blok OneNote a majte svoje poznámky k dispozícii na všetkých svojich zariadeniach.
SharePoint Online: Vytvorte si tímové webové stránky, kde môžu používatelia zdieľať dokumenty, kalendáre a pracovať na spoločných projektoch. K dispozícii je 10 GB úložného priestoru + navýšenie 500 MB za každého pridaného používateľa.
Yammer: Firemná sociálna sieť, ktorá umožní vašim zamestnancom spojenie so správnymi ľuďmi. Zaistí zdieľanie informácií naprieč tímami a organizáciu projektov. Vhodný nástroj pre formálne i neformálne diskusie v rámci organizácie aj mimo nej. Pomáha udržiavať a zvyšovať know-how vo firme.
Systémové požiadavky Microsoft Office 365 ProPlus
- 1 GHz alebo rýchlejší ×86 alebo ×64 s podporou SSE2
- 2 GB RAM
- 3 GB priestoru na pevnom disku
- Rozlíšenie 1 280 × 800
- Grafická karta podporujúca DirectX 10 alebo vyšší
- Operačný systém: Windows 7 Service Pack 1, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows 10 Server
- Podpora prehliadačov: Internet Explorer 9,10,11; Mozilla Firefox 35.x +, Google Chrome 40+, Microsoft Edge
- .Net verzia:.NET 3.5, niektoré funkcie vyžadujú tiež nainštalované .NET 4.0 alebo 4.5 CLR
- Účet Microsoft a internetové pripojenie pre inštaláciu