Plantronics K100
4,8 4 hodnotení
Handsfree do auta na tienidlo do auta, BT 2.1 + EDR sSCO, vstavaný FM vysielač, duálny mikrofóny s redukciou šumu, DSP, A2DP
Kód:  MS030d1 Produktové číslo:  83900-05

Nevyhovujú vám alternatívy? Vyberajte z celej ponuky

Plantronics K100

Majte voľné ruky pri riadení automobilu a buďte plne koncentrovaní na cestu. Pomocníkom pri vybavovaní telefónov, počúvaní hudby a navigovaní prostredníctvom GPS pre vás bude zariadenie Plantronics K100. Produkt je vďaka svojej veľkosti veľmi ľahko umiestniteľný na tienidlo vozidla. Jednoduchý vzhľad je doplnený naozaj jednoduchým a intuitívnym ovládaním. Malé svetielko označuje stav nabitia zariadení. Veľké mikrofóny dokonale prenáša zvuk. Redukcia šumu zabezpečí, že už nikdy nebude dôležitý pracovný hovor skreslený.

Kľúčové vlastnosti

• Hands free, GPS a hudobný prehrávač v jednom
  • Príjemný dizajn zariadenia
  • Jednoduché umiestnenie na tienidlo vozidla
  • Dokonale ozvučené reproduktory
  • Funkcia redukcie šumu
  • Zariadenie vydrží fungovať celých 17 hodín

Voľné ruky pri riadení

Vaše telefonáty vo vozidle budú príjemnejšie a ľahšie ako kedykoľvek predtým. Už nebudete chcieť používať váš mobilný telefón nikde inde. Reproduktory majú funkciu redukcie šumu. Vychutnávajte si počúvanie rádia alebo vlastnej hudby prostredníctvom vášho telefónu. Nie je nič jednoduchšie, ako spárovať telefón a zariadeníie pomocou Bluetooth. Stlmte zariadenie pomocou jediného tlačidla Mute. Veľmi príjemným atribútom je možnosť ovládania pomocou vlastného hlasu. Hands Free vydrží v pohotovostnom režime 15 dní. Bez jediného nabitia môžete telefonovať alebo počúvať hudbu po celých 17 hodín. Nabíjačka do auta je súčasťou balenia.

Technické špecifikácie sa môžu zmeniť bez výslovného upozornenia. Obrázky majú iba informatívny charakter.

Dobrý den,nový se dá koupit za 1066 Kč a u vás je použitý za tyhle peníze?

Dobrý den, velmi prosím o informaci, zda radio funguje bez jakékoliv nutnosti instalace, bluetoothu, apod.

Chci se zeptat, zda lze totot zarizeni pouzivat ciste v rezimu A2DP pro prehravani hudby z mobilu pomoci FM transmitteru. Klasicke hanfsfree jiz moje auto podporuje, pouze nema A2DP profil, takze nemuzu prehravat hudbu. Chtel bych tedy aby telefon vyuzival vestaveny BT modul auta pro HF a toto zarizeni pripojil pouze jako A2DP receiver. Diky za info