Vyberte prvok na stránke, ktorého sa chyba týka

Využi dopravu zadarmo! Vlož do košíka kód ZAPLATENEONLINE pri objednávke nad 40 Eur vr. DPH. Viac informácií tu

Reklamácia tovaru značky Apple

 Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie.

  • Odporúčame tovar reklamovať priamo v autorizovanom servise.

Ako postupovať?

  • Spíšte čo najpodrobnejšie reklamovanú chybu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na spôsobe odovzdania tovaru

Názov servisuTelefónE-mailPrevádzková dobaAdresa
+02 6720 2080servis@swisshp.sk

Po-Št 08.00 17.00
Pia-08.00 –14:30

Pestovateľská 13 – areál OC Korzo 821 04 Bratislava

+421 245 691 
375
 
apple_sk@vspdata.com Po – Pá 9:00 – 16:00Nová Rožňavská 3
831 04 Bratislava
 

+421 2 444 59 955
 

servis@ccc.sk

Po-Št: 8:30-18:00 hod.
Pia 8:30 - 16:30
Námestie Biely kríž 1
831 02 Bratislava

Od 10.10.2008 nadobúda účinnosť zmena v poskytovaní záruk podnikateľom, firmám a osobám samostatne zárobkovo činným. Podnikatelia a firmy získavajú pri nákupu iPodu či počítača Apple 1. rok záruky podľa obchodného zákona v ČR. Ak si títo zákazníci zakúpili počítač Apple a chcú si záruku predĺžiť, majú možnosť využiť službu Next Business Day (NBD), ktorá poskytuje 3-ročnú záruku.

Prečo reklamovať v autorizovanom servise?

  • Najrýchlejší možný spôsob vybavenia reklamácie
  • Istota odbornej diagnostiky problému
  • Nadštandardné služby autorizovaného servisu


Skúste nové Alza Premium Moja Alza Prihlásiť Ako nakúpiť
WEB11
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi