AP+ nový vizuál Sleva až 15 % na vybrané stavebnice LEGO®

Reklamácie

Spôsob odovzdania reklamácie

  • Reklamáciu je možné uplatniť na ktorejkoľvek z našich klasických pobočiek (vrátane pobočiek v Čechách, v Maďarsku, v Rakúsku / okrem pobočiek budúcnosti). Výnimku tvoria iba veľká biela technika, ktorú možno odovzdať na pre ňu prispôsobených pobočkách.
  • Zaslať reklamáciu balíčkom viď návod a adresa nižšie.

Pridelenie reklamačného čísla (RMA)


RMA je identifikačné číslo, pod ktorým môžete v celom priebehu reklamačného procesu sledovať stav konkrétnej reklamácie. Odkaz na RMA číslo vylučuje nedorozumenia a nepresnosti, zrýchľuje komunikáciu. Počas pridelenia RMA čísla prebehne rad kontrol (overenie, či je tovar zakúpený v Alza.sk , ak je v záruke, atď.).
RMA číslo si môžete prideliť sami cez naše www stránky. Stačí použiť svoj nákupný login, prihlásiť sa pod svojím heslom a tu vyplniť požadované údaje.
S týmto RMA potom stačí tovar priniesť alebo poslať na adresu našej prevádzky.
RMA číslo nie je podmienkou pre prijatie reklamácie.
odoslanie reklamácie


Ak budete Váš tovar zasielať poštou či prepravnou spoločnosťou, musí byť na balíku zreteľne vyznačené RMA, pod ktorým je chybný tovar evidované. Ak v jednom balíku bude viac reklamovaného tovaru, je nutné zreteľne označiť RMA číslom ako jednotlivé reklamovaný tovar vnútri balíka, tak aj všetky RMA čísla zreteľne uviesť na balíku. Balík musí obsahovať zoznam tovaru. Ak nemáte vytvorené RMA číslo pre reklamovaný výrobok, je nutné priložiť doklad o nákupe tovaru a sprievodný list s presným popisom vady a platnými kontaktnými údajmi.
priebeh reklamácie


O priebehu celej reklamácie budete informovaný automatickými maily, ktoré Vás upozorní na to, že Vaša reklamácia bola nami prijatá do systému, že bola vybavená, že Vám bola odoslaná, alebo že si ju máte možnosť vyzdvihnúť.
Kedykoľvek si tiež priebeh celého procesu môžete overiť práve pod RMA číslom na našich www stránkach (na rovnakom mieste kde ste si RMA číslo pridelili).
kontakty
 

Doručovacia adresa pre reklamácie:
 

Alza.sk – reklamácie Mlynské Nivy 5/A, 821 09 Bratislava

Dĺžka záruky sa líši podľa toho, či je kupujúci fyzická alebo právnická osoba. 


Fyzická osoba:
V zmysle ustanovenia § 620 Občianskeho zákonníka je záručná doba minimálne 24 mesiacov (viď screen 24 mesiacov).

Právnická osoba:
Záruka na tovar môže vyplynúť zo zmluvy alebo z vyhlásenia predávajúceho, najmä vo forme záručného listu. Účinky prevzatia tohto záväzku má aj vyznačenie dĺžky záručnej doby alebo doby trvanlivosti alebo použiteľnosti dodaného tovaru na jeho obale. Ak je v zmluve alebo v záručnom vyhlásení predávajúceho uvedená odlišná záručná doba, platí táto doba (viď screen IČ 12).

Dĺžku záruky možno pri väčšine produktov predlžiť prostredníctvom nadštandardnej služby Predĺženie záruky. Viac informácií o službe sa dočítate tu
 


P-DC1-WEB08
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií