Alza Test radí produkty pre školy na základe používateľských recenzií a ďalších dát

Alza Test Reklamovanosť
Alza Test Predajnosť
Alza Test Akciová cena

Produkty pre školy – výsledok testu

Výsledkom sú produkty pre školy v niekoľkých cenových hladinách:

Čo je to Alza test

Stovky kategórií, tisíce výrobkov, milióny podrobností a používateľských recenzií na produkty pre školy. Ako sa v tom všetkom zorientovať? Vyskúšajte náš Alza Test, ktorý zaručuje objektívny výber na základe zákazníckych skúseností. Údaje, na základe ktorých produkty pre školy radí, vychádzajú čisto z dát a spätnej väzby skutočných ľudí, ktorí produkty zakúpili.

113 položiek
5,0
OZOBOT EVO biely
Robot – hračka, autorobot, blokové, kresliace, pokročilé programovanie, ovládanie mobilom, tabletom, podpora systému Android a iOS, deteguje prekážky, s optickým senzorom, so svetelnými efektami, vrátane senzoru farieb, vhodný od 8 rokov
306,90 €
Na sklade 4 ks
Objednávací kód: EAOZ001g
5,0
Intelino – Programovací vláčik, biely
Vláčik – materiál plast a kov, elektrický, so svetelnými a zvukovými efektami, programovateľný, vhodný od 5 rokov
148,90 €
Objednávací kód: INTELIN01
5,0
Intelino - Univerzálny adaptér na drevené koľajnice
Príslušenstvo k vláčikodráhe -
13,90 €
Na sklade > 10 ks
Objednávací kód: INTELINO3
5,0
Stetoskop
Tematická sada hračiek – vhodné od 3 rokov
10,21 €
Na sklade > 10 ks u dodávateľa
Objednávací kód: HRAbz13064
5,0
Intelino - Súprava koľajníc
Príslušenstvo k vláčikodráhe -
37,90 €
Objednávací kód: INTELINO2
5,0
PaintShop Pro 2023 Education Edition, Win, EN (elektronická licencia)
Grafický program Corel Painter pre 1 zariadenie, kompatibilný s operačným systémom Windows, spôsob licencovania: trvalá licencia, typ softvéru: 2D grafika, jazyková verzia: EN, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre školy, určený pre PC
38,90 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: SWpsp23ee
5,0
Intelino - sada krátkych koľajníc
Príslušenstvo k vláčikodráhe - vhodné od 3 mesiacov
19,90 €
Objednávací kód: INTELINO6
OZOBOT EVO – školská sada, 12 ks - Robot Doručenie na
predajňu zadarmo
5,0
OZOBOT EVO – školská sada, 12 ks
Robot – hračka, autorobot, blokové, kresliace, pokročilé programovanie, ovládanie mobilom, tabletom, podpora systému Android a iOS, deteguje prekážky, s optickým senzorom, so svetelnými a zvukovými efektami, vrátane senzoru farieb, vhodný od 8 rokov
3 099 €
Na sklade 1 ks
Objednávací kód: EAOZb7
Microsoft Visual Studio Professional 2022 Education
Kancelársky softvér MS Visual Studio pre 1 zariadenie, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows, dĺžka predplatného: bez obmedzení, spôsob licencovania: trvalá licencia, jazyková verzia: EN, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre domácnosti, pre firmy a pre štátnu správu, určený pre PC, zemepisné obmedzenie: iba v EÚ, lic. kľúč bude doručený e-mailom, Originálny produkt MS (nejde o druhotnú licenciu)
91,90 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: SWMM0701
Ozobot Bit+ súprava 12 ks + USB power cables - Robot Doručenie na
predajňu zadarmo
Ozobot Bit+ súprava 12 ks + USB power cables
Robot – hračka, autorobot
1 579 €
Na sklade 1 ks
Objednávací kód: EAOZb12
Ozobot Bit+ školská súprava, 12 ks - Robot Doručenie na
predajňu zadarmo
Ozobot Bit+ školská súprava, 12 ks
Robot – hračka, autorobot
1 869 €
Objednávací kód: EAOZb11
Corel Painter 2023 Win/Mac EN EDU (elektronická licencia)
Grafický program Corel Painter pre 1 zariadenie, kompatibilný s operačným systémom Windows a macOS, spôsob licencovania: trvalá licencia, typ softvéru: 2D grafika, jazyková verzia: EN, DE, FR, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre školy, určený pre PC
80,90 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: SWcp2023a3
Microsoft Windows Server 2022 External Connector, EDU (elektronická licencia)
Kancelársky softvér MS Windows Server pre 1 zariadenie, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows, dĺžka predplatného: bez obmedzení, spôsob licencovania: trvalá licencia, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre školy, určený pre PC, zemepisné obmedzenie: iba v EÚ, lic. kľúč bude doručený e-mailom, Originálny produkt MS (nejde o druhotnú licenciu)
685,90 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: SWMM0674
Microsoft Word LTSC 2021, EDU (elektronická licencia)
Kancelársky softvér pre 1 zariadenie, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows, obsahuje aplikácie: Word, dĺžka predplatného: bez obmedzení, spôsob licencovania: trvalá licencia, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre školy, určený pre PC, zemepisné obmedzenie: iba v EÚ, lic. kľúč bude doručený e-mailom, Originálny produkt MS (nejde o druhotnú licenciu)
31,90 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: SWMM0682
Microsoft Word LTSC for Mac 2021, EDU (elektronická licencia)
Kancelársky softvér pre 1 zariadenie, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom macOS, obsahuje aplikácie: Word, dĺžka predplatného: bez obmedzení, spôsob licencovania: trvalá licencia, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre školy, určený pre PC, zemepisné obmedzenie: iba v EÚ, lic. kľúč bude doručený e-mailom, Originálny produkt MS (nejde o druhotnú licenciu)
31,90 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: SWMM0683
Microsoft Windows Server 2022 Rights Management External Connector, EDU (elektronická licencia)
6 189 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: SWMM0675
Microsoft Windows Server 2022 Remote Desktop Services External Connector, EDU (elektronická licencia
4 499 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: SWMM0671
Microsoft Visual Studio Professional 2022, EDU (elektronická licencia)
Kancelársky softvér MS Visual Studio pre 1 zariadenie, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows, dĺžka predplatného: bez obmedzení, spôsob licencovania: trvalá licencia, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre školy, určený pre PC, zemepisné obmedzenie: iba v EÚ, lic. kľúč bude doručený e-mailom, Originálny produkt MS (nejde o druhotnú licenciu)
91,90 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: SWMM0670
Microsoft Visio LTSC Standard 2021, EDU (elektronická licencia)
Kancelársky softvér MS Visio pre 1 zariadenie, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows, obsahuje aplikácie: Visio, dĺžka predplatného: bez obmedzení, spôsob licencovania: trvalá licencia, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre školy, určený pre PC, zemepisné obmedzenie: iba v EÚ, lic. kľúč bude doručený e-mailom, Originálny produkt MS (nejde o druhotnú licenciu)
56,90 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: SWMM0669
Microsoft Visio LTSC Professional 2021, EDU (elektronická licencia)
106,90 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: SWMM0668
Microsoft Project Professional 2021, EDU (elektronická licencia)
Kancelársky softvér pre 1 zariadenie, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows, obsahuje aplikácie: Project, dĺžka predplatného: bez obmedzení, spôsob licencovania: trvalá licencia, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre školy, zemepisné obmedzenie: iba v EÚ, lic. kľúč nájdete v časti „Moja knižnica“ – „Licencie“, Originálny produkt MS (nejde o druhotnú licenciu)
208,90 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: SWMM0657
Microsoft Publisher LTSC 2021, EDU (elektronická licencia)
Kancelársky softvér pre 1 zariadenie, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows, obsahuje aplikácie: Publisher, dĺžka predplatného: bez obmedzení, spôsob licencovania: trvalá licencia, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre školy, zemepisné obmedzenie: iba v EÚ, lic. kľúč nájdete v časti „Moja knižnica“ – „Licencie“, Originálny produkt MS (nejde o druhotnú licenciu)
31,90 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: SWMM0662
Microsoft Project Standard 2021, EDU (elektronická licencia)
Kancelársky softvér Microsoft Project pre 1 zariadenie, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows, obsahuje aplikácie: Project, dĺžka predplatného: bez obmedzení, spôsob licencovania: trvalá licencia, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre školy, zemepisné obmedzenie: iba v EÚ, lic. kľúč nájdete v časti „Moja knižnica“ – „Licencie“, Originálny produkt MS (nejde o druhotnú licenciu)
125,90 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: SWMM0661
Microsoft Outlook LTSC 2021, EDU (elektronická licencia)
Kancelársky softvér pre 1 zariadenie, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows, obsahuje aplikácie: Outlook, dĺžka predplatného: bez obmedzení, spôsob licencovania: trvalá licencia, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre školy, zemepisné obmedzenie: iba v EÚ, lic. kľúč nájdete v časti „Moja knižnica“ – „Licencie“, Originálny produkt MS (nejde o druhotnú licenciu)
31,90 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: SWMM0653

Produkty pre školy recenzie a testy

Pozrite sa na produkty zoradené podľa ceny od najlacnejšieho v kategórii lacné produkty pre školy Tovar zoradený podľa predajnosti od najviac po najmenej predávaný nájdete v kategórii najpredávanejšie, najlepšie produkty pre školy Produkty zoradené podľa hodnotenia používateľov od najlepšieho nájdete v kategórii produkty pre školy recenzie
+421 2 5710 1800