Vyberte prvok na stránke, ktorého sa chyba týka

Moderní marketingový výzkum

Zobraziť katalóg

Moderní marketingový výzkum E-kniha, česky

1x
0
Elektronická kniha
Jazyk:
2005, česky, 280 stran
Predaj skončil
Dostupné pre elektronické čítačky Dostupné na webe Dostupné na iOS Dostupné na Androide Dostupné na Windows Phone
Cena s DPH €11,62
Strážiť dostupnosť Zobraziť alternatívy Nakupujte jedným klikom bez nutnosti opakovane vyberať dopravu a platbu
Kód:  EK4067 ISBN: 80-247-0966-X
Helpdesk Vytlačiť
Porovnať s alternatívami

Alternatívy

-8%
Chování zákazníka

Plnofarebná publikácia prináša najnovšie poznatky ústredného téme marketingu a predaja - čo ovplyvňuje správanie zákazníkov. Dozviete sa, čo a ako...

€13,36 €14,54
Reklama, marketing, obchod
-19%
Image a firemní identita

Prvá ucelená publikácia na našom trhu o imidž a firemné identite (corporate identity) prináša okrem odborne erudovaného, ??aktuálneho a čtivého...

€11,80 €14,62
Reklama, marketing, obchod
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Prehledná a zrozumiteľná publikácia predstavuje súčasné metódy a techniky marketingového výskumu a prináša rad rád a tipov pre ich využitie v...

€12,54
Reklama, marketing, obchod
-13%
Bolest a jak s ní zacházet

Jedinečná kniha obsahujúca najnovšie poznatky o príčinách, priebehu a liečení bolesti prináša komplexné informácie o bolesti, o súčasných...

€3,29 €3,76
Pre zdravotné sestry
Marketing služeb - efektivně a moderně

V praktickej a čtivé knihe sa dozviete, ako vo firemnej praxi vytvoriť ponuku konkurencieschopného sortimentu služieb a tieto služby úspešne a...

€10,03
Reklama, marketing, obchod
-7%
Netradiční plodiny pro diabetiky

Jakon, topinambur a stevie sú u nás menej známe plodiny. Je to určite škoda, pretože je preukázané, že sú vhodnou potravinou pre diabetikov, a tých...

€4,37 €4,72
Ostatné
Moderní marketingový výzkum Predaj skončil
4,0
Hodnotil 1 uživateľ
5 0x
4 1x
3 0x
2 0x
1 0x
100 % zákazníkov odporúča
Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody, přínosy a možnosti. Čtenář se dozví řadu praktických rad a tipů, jak organizačně zajistit marketingový výzkum, jak se vyznat v nabídce reklamních agentur a jak postupovat krok za krokem v průběhu celého výzkumu. Autoři se podrobně věnují metodám kvantitativního a kvalitativního výzkumu (dotazování, pozorování, experiment) a typům výzkumu (např. výrobkový výzkum, cenový výzkumu, výzkum pro potřeby marketingové komunikace, výzkum zákazníků), zachycují nové trendy v marketingovém výzkumu. Čtivý text doplňuje mnoho příkladů, obrázků a odkazů včetně webových stránek.

Ukážky na stiahnutie:

Email (Kindle účet): Ako nastaviť Kindle pre posielanie kníh
Pri ďalšiom nákupe zaslať knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Ako nastaviť PocketBook
Pri ďalšom nákupe zaslať knihu automaticky Ako nastaviť PocketBook

Parametre a špecifikácia

Dostupný formát
PDF pre čítačky Hotovo!
Druh ochrany
Social DRM Hotovo!
Ukážky
PDF pre čítačky Hotovo!
Autor
kolektív a, Roman Kozel Hotovo!
Jazyk
česky Hotovo!
Počet strán
280 stran Hotovo!
Rok vydania
2005 Hotovo!
Žáner
Spoločenské, humanitné vedy - Reklama, marketing, obchod Hotovo!
Nakladateľ
Grada Hotovo!
Viac parametrov

Online chat

Vážený zákazník, ak máte otázky k službe, môžete ich s nami vyriešiť online. V prípade že chcete chat využiť prihláste sa prosím.
V diskusii zatiaľ nie sú žiadne príspevky.

Mohlo by sa vám páčiť

Pomôžte ostatným pri výbere
Napísať recenziu

Odkaz k produktu na stránkach výrobcu: Zadajte odkaz recenzie produktu

Poznámka:

Skúste nové Alza Premium Moja Alza Prihlásiť Ako nakúpiť
WEB7