Alza Test radí call of duty: modern warfare na základe používateľských recenzií a ďalších dát

Alza Test Reklamovanosť
Alza Test Predajnosť
Alza Test Akciová cena

Call of Duty: Modern Warfare – výsledok testu

Výsledkom sú call of duty: modern warfare v niekoľkých cenových hladinách:

Čo je to Alza test

Stovky kategórií, tisíce výrobkov, milióny podrobností a používateľských recenzií na call of duty: modern warfare. Ako sa v tom všetkom zorientovať? Vyskúšajte náš Alza Test, ktorý zaručuje objektívny výber na základe zákazníckych skúseností. Údaje, na základe ktorých call of duty: modern warfare radí, vychádzajú čisto z dát a spätnej väzby skutočných ľudí, ktorí produkty zakúpili.

82 položiek
Call of Duty: Modern Warfare 3 Collection 4 – Final Assault (MAC)
Herný doplnok /DLC–elektronická licencia, kľúč pre Steam, žáner: akčný a strieľačky, na uplatnenie je vyžadovaná základná hra
14,90 €
Objednávací kód: MVE000972
Call of Duty: Modern Warfare 3 Collection 3 – Chaos Pack (MAC)
14,90 €
Objednávací kód: MVE000971
Call of Duty: Modern Warfare 3 Collection 2 (MAC)
14,90 €
Objednávací kód: MVE000970
Call of Duty: Modern Warfare 3 Collection 1 (MAC)
14,90 €
Objednávací kód: MVE000784
Assassins Creed Shadows Gold Edition – Xbox Series X
Hra na konzolu – Xbox Series X, krabicová verzia, žáner: akčný a dobrodružný, – Dlho očakávaný nový prírastok do série Assassin's Creed s podtitulom Shadows zavedie hráča do Feudálneho Japonska, ktoré predstavuje vysnívané zasadenie hry pre nespočetné množstvo fanúšikov série. Tešiť sa môžete na 2 hrateľné postavy, dôraz na stealth, väčšiu brutalitu v súbojoch a mnoho ďalšieho.
+Darček Darček Assassins Creed Shadows - Steelbook v hodnote 7,99 €
Novinka
108,90 €
Dátum vydania: 12. novembra 2024
Objednávací kód: XBSE0511ge
Warhammer 40,000: Space Marine 2: Gold Edition – Xbox Series X
Hra na konzolu – Xbox Series X, krabicová verzia, žáner: akčný, adventúra a dobrodružný, – chopte sa roly vesmírneho mariňáka, brutálneho Cisárovho bojovníka s nadľudskými schopnosťami. Postavte sa na odpor hrôzam z hlbín galaxie v epických bitkách na vzdialených planétach a natrite im to svojimi smrtiacimi schopnosťami a devastujúcimi zbraňami.
+Darček Promo elektronický kľúč Warhammer 40,000: Space Marine 2 – Macragge Chosen – Xbox Series X v hodnote 4,09 €
Novinka
101,90 €
Dátum vydania: 6. septembra 2024
Objednávací kód: XBSE0483ge
Indiana Jones and the Great Circle – Xbox Series X
Hra na konzolu – Xbox Series X, krabicová verzia, žáner: akčný, adventúra a dobrodružný,
Novinka
74,90 €
Očakávame december 2024
Objednávací kód: XBSE0479
Assassins Creed Shadows – Xbox Series X
Novinka
72,90 €
Dátum vydania: 15. novembra 2024
Objednávací kód: XBSE0511
Titan Quest 2 – PS5
Hra na konzolu – PS5 (s mechanikou), krabicová verzia, žáner: akčný a RPG, – Nemesis, bohyňa odplaty, sa vymkla kontrole. Nakazila Tkanivo osudu a všetkých, ktorí sa jej postavili, odsúdila k večnému utrpeniu – vrátane vás. Popadnite zbraň, bojujte po boku bohov a vyzvite samotný osud, aby ste zastavili Nemesis, oslobodili tých, ktorých potrestala, a uprednostnili si vlastní epický príbeh.
Novinka
71,90 €
Očakávame december 2024
Objednávací kód: PSV0550
Monster Hunter Wilds – Xbox Series X
Hra na konzolu – Xbox Series X, krabicová verzia, žáner: akčný a RPG,
Novinka
74,90 €
Očakávame december 2025
Objednávací kód: XBSE0470
Funko Fusion – Xbox Series X
Hra na konzolu – Xbox Series X, krabicová verzia, žáner: akčný a dobrodružný, – bojujte proti súperom a riešte hádanky vo fascinujúcich rozmanitých rozsiahlych svetoch. Prežite znovu nezabudnuteľné okamihy z obľúbených filmov, televíznych seriálov, komiksov a ďalších v autentickom novom zážitku vytvorenom od fanúšikov pre fanúšikov.
+2 darčeky v hodnote 8 €
Novinka
64,90 €
Dátum vydania: 13. septembra 2024
Objednávací kód: XBSE0510
Ambulance Life: A Paramedic Simulator – Xbox Series X
Hra na konzolu – Xbox Series X, krabicová verzia, žáner: simulátor, – Xbox Series X, krabicová verzia, žáner: simulátor, zasväťte svoj život zachraňovania ostatných; akonáhle prijmete volanie o pomoc, zapnite sirénu a vyrazte v sanitke čo najrýchlejšie na miesto nehody; poskytnite prvú pomoc a prepravte ťažko zranenú osobu do nemocnice; počíta sa každá sekunda!
Novinka
25,90 €
Očakávame december 2024
Objednávací kód: XBSE0512
TIEBREAK: Official game of the ATP and WTA – Xbox
Hra na konzolu – Xbox One S/Xbox One X, Xbox Series X, krabicová verzia, žáner: športový a simulátor, pre online hranie vyžaduje predplatné Xbox Live Gold, – Oficiálna tenisová hra ATP a WTA. Zúčastnite sa významných turnajov z oficiálneho kalendára, vyzvite komunitu v hre viacerých hráčov a vybudujte si vlastný štýl hry. Hra obsahuje tie najväčšie turnaje oficiálneho kalendára ATP a WTA. Zahrajte sa na Master 1000, ATP/WTA 500 a 250 a zúčastnite sa tenisovej sezóny 2024.
Novinka
44,90 €
Dátum vydania: 22. augusta 2024
Objednávací kód: XBSE0517
Cat Rescue Story – Xbox Series X
Hra na konzolu – Xbox One S/Xbox One X, Xbox Series X, krabicová verzia, žáner: simulátor, – Keď sa nasťahujete do domu po priateľoch, nájdete len kartónovú škatuľu a v nej zatúlanú mačku, ktorá potrebuje vašu pomoc! Vašou úlohou je postarať sa o ňu aj o všetky ostatné zachránené mačky, kŕmiť ich a hrať sa s nimi, dokiaľ nenájdete novú rodinu, ktorá sa ich ujme.
Novinka
35,90 €
Dátum vydania: 26. septembra 2024
Objednávací kód: XBSE0516
Undisputed Standard Edition – Xbox Series X
Hra na konzolu – Xbox Series X, krabicová verzia, žáner: športový, – Xbox Series X, krabicová verzia, žáner: športová, Box je späť! Undisputed je autentická boxerská hra, ktorú starostlivo vyvinuli veľkí fanúšikovia zápasov v spolupráci s profesionálnou boxerskou komunitou.
Novinka
59,90 €
Dátum vydania: 11. októbra 2024
Objednávací kód: XBSE0515
Demon Slayer – Kimetsu no Yaiba – Sweep the Board! – Xbox Series X
Hra na konzolu – Xbox One S/Xbox One X, Xbox Series X, krabicová verzia, žáner: adventúra, dobrodružný a párty, pre online hranie vyžaduje predplatné Xbox Live Gold, – Anime Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba sa premení na doskovú hru na Nintendo Switch! Zúčastnite sa vzrušujúcich udalostí a minihier až so 4 hráčmi. Usilujte o to, aby ste sa stali tým najsilnejším zabijakom!
Novinka
59,90 €
Dátum vydania: 16. júla 2024
Objednávací kód: XBSE0514
Core Keeper – Xbox Series X
Hra na konzolu – Xbox One S/Xbox One X, Xbox Series X, krabicová verzia, žáner: dobrodružný, pre online hranie vyžaduje predplatné Xbox Live Gold, – Xbox One S/Xbox One X, Xbox Series X, krabicová verzia, žáner: dobrodružný, pre online hranie vyžaduje predplatné Xbox Live Gold, preskúmajte nekonečnú jaskyňu tvorov, relikvií a zdrojov v ťažobnom sandboxovom dobrodružstve pre 1 – 8 hráčov; ťažte, stavajte, bojujte, vyrábajte a farmárčite, aby ste odhalili tajomstvo starovekého jadra
Novinka
30,90 €
Dátum vydania: 27. augusta 2024
Objednávací kód: XBSE0513
Assassins Creed Shadows Special Edition – Xbox Series X
Novinka
76,90 €
Dátum vydania: 15. novembra 2024
Objednávací kód: XBSE0511se
Gigantosaurus: Dino Sports – Xbox
Hra na konzolu – Xbox One S/Xbox One X, Xbox Series X, krabicová verzia, žáner: detský a párty,
Novinka
39,90 €
Dátum vydania: 28. júna 2024
Objednávací kód: XBSE0505
Squirrel with a Gun – Xbox Series X
Hra na konzolu – Xbox Series X, krabicová verzia, žáner: akčný, – Xbox Series X, krabicová verzia, žáner: akčné; ako najotravnejší hlodavec v celej štvrti si v tejto bláznivej sandboxovej strieľačke reznutej logickou plošinovkou osvojte talent (a možno aj vášeň) pre zločin a chaos pri honbe za vzácnymi zlatými žaluďmi a bojujte zubami pazúrmi (a palnými zbraňami)
Novinka
30,90 €
Očakávame december 2024
Objednávací kód: XBSE0509
Dustborn – Xbox
Hra na konzolu – Xbox One S/Xbox One X, Xbox Series X, krabicová verzia, žáner: akčný a dobrodružný, – Ragtag crew? Skontrolujte si to. Hudobné vybavenie? Áno. Tourbus a vodič-robot? Áno. Ukradnutý balíček? Skontrolované! Vydajte sa na nebezpečnú cestu naprieč rozdelenými štátmi Ameriky. Využite silu slov na utváranie vzťahov so svojou posádkou, dostať sa z problémov a doraziť do cieľovej destinácie.
Novinka
40,90 €
Dátum vydania: 20. augusta 2024
Objednávací kód: XBSE0508
Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants Unleashed – Xbox
Hra na konzolu – Xbox One S/Xbox One X, Xbox Series X, krabicová verzia, žáner: akčný, dobrodružný a detský,
Novinka
51,90 €
Dátum vydania: 18. októbra 2024
Objednávací kód: XBSE0496
Amerzone: The Explorer's Legacy – Xbox Series X
Hra na konzolu – Xbox Series X, krabicová verzia, žáner: dobrodružný, – Vydajte sa na výpravu za Veľkými bielymi vtákmi do tajomnej zemi plnej tajomstva! Odpovedzte na volanie objaviteľov a vydajte sa do Amerzonie, zabudnutej latinskoamerickej zemi, aby ste splnili posledné prianie zosnulého objaviteľa.
Novinka
46,90 €
Očakávame december 2024
Objednávací kód: XBSE0495
Agatha Christie – The ABC Murders – Xbox Series X
Hra na konzolu – Xbox Series X, krabicová verzia, žáner: dobrodružný, – V rozmanitých, nádherne stvárnených lokalitách naprieč Spojeným kráľovstvám starostlivo preskúmajte všetky miesta, na ktorých došlo k odporným vraždám, a pri vedení krížových výsluchov a riešení prepracovaných hádaniek si nenechajte uniknúť sebamenšiu drobnosť. Pozorne prehľadajte okolie, dôkladne vyspovedajte svedkov a podrobne zvážte všetko, čo ste zistili, aby ste mohli učiniť čo najpresnejšie závery a odhaliť ďalšie vrahove úmysly. Pusťte sa do napínavého detektívneho dobrodružstva, v ktorom sa vám pri prekonávaní spletitých výziev stane tou najlepšou zbraňou vaša inteligencia!
Novinka
24,90 €
Dátum vydania: 4. júla 2024
Objednávací kód: XBSE0494
Pozrite sa na produkty zoradené podľa ceny od najlacnejšieho v kategórii lacné call of Duty: Modern Warfare Produkty zoradené od najdrahšieho po najlacnejší hľadajte v kategórii najdrahšie call of Duty: Modern Warfare Tovar zoradený podľa predajnosti od najviac po najmenej predávaný nájdete v kategórii najpredávanejšie, najlepšie call of Duty: Modern Warfare Produkty zoradené podľa hodnotenia používateľov od najlepšieho nájdete v kategórii call of Duty: Modern Warfare recenzie
+421 2 5710 1800